tisdag 10 november 2015

Julkort / Christmas card 2015

Med hjälp av  Darice's embossingfolder Snowflake har jag gjort bakgrunden utav ett brunt cardstock som jag har använt Inka gols wax old silver efter torr embossingen.
Huset är en gammal bild jag hittade i mina gömmor som jag chalkade kanten på med
Tim Holts- old photo. Var jag använde jute väv bakom och så stämplade jag god jul på en bit brunt cardstock av samma som jag använt som grund för detta kort.

With the help of Darice embossing folder Snowflake, I have done the background out of a brown cardstock that I have used the Inca Gols wax old silver after dry embossingen.
The house is an old photo I found in my stash that I chalkade edge of the
Tim Holts- old photo. Where I used tapestry behind and so I stamped Merry Christmas ( in swidish) on a piece of brown cardstock of the same that I used as the basis for this card.
//Hetta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar